Creative Eurosolutions

Customer Care

Fie că vorbim despre phone skills training sau cursuri Call Center, aceste cursuri Customer Care vă ajută să obțineți:

  • Maximizarea performanței în Call Center;
  • Abilități de comunicare și relaționare în interacțiunea cu clienții în procesele Customer Care;
  • Creșterea productivității în Call Center;
  • Service level de succes;
  • O structură eficace și relevantă a apelului;
  • O abordare business-friendly în Customer Care;
  • Customer Focus, un speech orientat pe nevoile clientului;
  • Indicatori de performanță în Call Center;
  • Metode de management a situațiilor conflictuale;
  • Tehnici de tratare a reclamațiilor;
  • Metode de abordare a clienților dificili;
  • First Call Resolution & Improving First Call Resolution;
  • Coaching în procesele Customer Care;
  • Motivarea și energizarea cursanților prin sesiuni de feedback constructiv, Roleplays și study cases.

Pentru o ofertă personalizată, care să răspundă întocmai nevoilor dumneavoastră de training, vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.
Vă mulțumim!

Creative Eurosolutions

Abonează-te la Newsletter

Fii primul care află despre cele mai noi cursuri ale noastre!