Cu acest curs ne adresăm tuturor profesorilor, care doresc să vină în sprijinul elevilor cu îndrumare și motivare pentru îmbunătățirea aspectelor ce țin de conduită și atitudinea elevilor în relațiile cu profesorii și colegii.
Aceste cursuri de coaching cognitiv-comportamental îi ajută pe profesori să obțină:
- Abilități de COACHING prin îndrumare și învățare situațională;
- Tehnica construirii unei sesiuni de coaching, adaptată nevoilor de dezvoltare, identificate la nivel de clasă;
- Abilități de speaker motivațional;
- Metode de comunicare influentă în interacțiunea cu elevii, cu ocazia sesiunii de coaching;
- Creșterea performanței elevilor, folosind programarea neuro-lingvistică (NLP) și teoria inteligențelor multiple a lui Howard Gardner;
- Sesiuni de feedback cu rol inspirațional;
- Instrumente pentru managementul stresului;
- Roleplays și Study Cases, ca învațare situațională și experiențială.
Practic, după acest curs, profesorii vor ști cum să susțină o sesiune de coaching cu elevii lor, la nivel cognitiv-comportamental.
Rezultatele unei sesiuni de coaching cognitiv-comportamental vor fi:
- Realizarea unui parteneriat între elev și profesor, cu scopul creșterii performanței elevului. Astfel, elevul își asumă o schimbare la nivel comportamental iar profesorul își asumă rolul de Coach, oferindu-i sprijin și îndrumare în acest demers;
- Crearea unui raport de încredere și respect reciproc între elev și profesor;
- Motivarea elevului;
- Creșterea încrederii profesorului în acțiunile sale referitoare la dezvoltarea performanței elevilor săi.