Cursul „Managementul vânzărilor" vă ajută să obțineți:
- Instrumente de management al forței de vânzare, prin crearea și implementarea criteriilor de performanță a vânzării;
- Metode de elaborare a planului de vânzări, de monitorizare și control a rezultatelor din vânzări;
- Tehnici de implementare a programelor de creștere a vânzărilor;
- Creșterea profitului, pornind de la cota de piață, marja comercială, profitul operațional și profitul net;
- Realizarea constantă a planului de vânzări, luând în calcul aria geografică, tipurile de produse/servicii, politicile de preț, profilul clienților;
- Creșterea cifrei de afaceri;
- Metode de recrutare, formare și integrare a forței de vânzări;
- Abilitați de evaluare a activității de vânzare, pornind de la Sales KPI`s;
- Strategii de dezvoltare și motivare a echipei de vânzări prin coaching;
- Tehnici de negociere pentru atragerea de noi clienți și pentru fidelizarea clienților existenți;
- Experiential Learning Model, prin Roleplays;